Τα προβλήματα έχουν πολλαπλασιαστεί λόγω της υποχρεωτικής τηλεργασίας, αλλά και των αδειών ειδικού σκοπού
Την πλήρη αδυναμία επικοινωνίας με τις υπηρεσίες του Δημοσίου καταγγέλλουν καθημερινά στις υπηρεσίες του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας εκατοντάδες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες.
Στο σύνολό τους, οι καταγγελίες των μελών του ΒΕΑ κάνουν λόγο για πλήρη αδυναμία επικοινωνίας -μέσω τηλεφώνου– με τις υπηρεσίες του Δημοσίου και ιδιαίτερα με την Εφορία και τον Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο με τον e-ΕΦΚΑ, καθώς η επικοινωνία μέσω του τετραψήφιου αριθμού, αλλά και των υπόλοιπων διαθέσιμων τηλεφώνων, είναι σχεδόν μηδενική.
Οι καταγγελίες μιλούν για διαρκώς κατειλημμένα τηλέφωνα ή για άλλα, που δεν απαντούν ποτέ, πάντα εντός του ωραρίου των υπηρεσιών. Τις περισσότερες φορές, η ιδιαιτερότητα των προβλημάτων των φορολογουμένων και των ασφαλισμένων είναι τέτοια, που είναι απαραίτητο να προηγηθεί συνεννόηση με αρμόδιο υπάλληλο για τον καθορισμό «ραντεβού». Έτσι, πολλοί αναγκάζονται να μεταβούν αυτοπροσώπως στην υπηρεσία που χρειάζονται, χωρίς δυστυχώς να εξυπηρετηθούν, καθώς δεν έχουν ραντεβού.
Τα προβλήματα στην επικοινωνία των συναλλασσόμενων πολιτών, ασφαλισμένων, συνταξιούχων, αλλά και επιχειρηματιών με τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ έχουν πολλαπλασιαστεί λόγω της υποχρεωτικής τηλεργασίας, αλλά και της χρήσης αδειών ειδικού σκοπού. Η διοίκηση του Επιμελητηρίου ζητά την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπουργείων, επισημαίνοντας ότι το τελευταίο που χρειάζονται σήμερα οι επιχειρηματίες, εν μέσω της παρατεταμένης κρίσης, είναι η ταλαιπωρία στη ρύθμιση των φορολογικών και ασφαλιστικών τους υποθέσεων.
ΠΗΓΗ: NEWSBREAK.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου